Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Reddougalas Dordanda komt binnen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Redduggy
Kennis van de familie



Aantal berichten : 2
Registration date : 14-11-08

Reddougalas Dordanda komt binnen Empty
BerichtOnderwerp: Reddougalas Dordanda komt binnen   Reddougalas Dordanda komt binnen Icon_minitimevr nov 14 2008, 21:24

Redduggy komt aanrijden op zijn paard en rijd de poort door en verbaast zich van alle pracht die hij ziet. Hij neemt zijn helm af als blijk van goed wil en kijkt om zich heen.

GOED VOLK! roept Redduggy en wacht af op verdere reacties
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Reddougalas Dordanda komt binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reddougalas Dordanda komt binnen   Reddougalas Dordanda komt binnen Icon_minitimevr nov 14 2008, 21:52



Sophie het dienstmeisje, kwam Chean zeggen dat ze zag dat de Poortwachter een Heer op een paard te woord stond. Ze wist niet precies te vertellen wie en waarom en ze vroeg of ik het wist soms. Ze zei want de Poortwachter die stuurt hem anders misschien weg.

Chean sloeg haar cape om en gebruikte haar kraag als muts het was namelijk al wat fris in oktober. Ze spurde naar de poort toe...en zag in de verte door de open binnendeuren al iets het was Heer Reddougalas Dordanda. Oh leuk dacht ze, een goede oude vriend van haar. Ze versnelde haar pas nog iets.
Hallo........wacht. Halt Poortwachter!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Redduggy
Kennis van de familie



Aantal berichten : 2
Registration date : 14-11-08

Reddougalas Dordanda komt binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reddougalas Dordanda komt binnen   Reddougalas Dordanda komt binnen Icon_minitimeza nov 15 2008, 00:02

Redduggy wachte af en zag toen de poortwachter die hem vroeg wie hij was en hem toen weg wou sturen.

Hallo........wacht. Halt Poortwachter! hoorde Redduggy en hij zag Chean aan komen lopen. De poortwachter opende de poort verder en liet zijn paard overnemen om naar de stallen te brengen.

Goedendag Chean het is een beetje frisjes, maar ja ik wou graag de stad even ontvluchten en toen hoorde ik dat jullie hier wonen. Dacht ik kom eens langs.

Kijkt om zich heen mooi kasteel hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Reddougalas Dordanda komt binnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reddougalas Dordanda komt binnen   Reddougalas Dordanda komt binnen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reddougalas Dordanda komt binnen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» saartje komt binnen
» Een duistere figuur komt aan.
» Gassy komt aan
» Snoes komt aan
» Snoes komt aan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Voorkant :: De poort-
Ga naar: